Monday, July 6, 2009

DIKIR BARAT

aku dgn mak peminat setia dikir barat ..nak pulak penyanyinyer dr ahli kuarge sendiri pulok.....mat li sepupuku....sore power amat.....tiap kali ada dikir barat mesti dia sms aku....tiap2 kali aku balik bercoti mesti pegi tengok dikir barat....ni group anak2 muda kg dekat umah nenek ku....progrem ni saja2 jer nak elakan bebudak ni dok merempit ....so dia org dok training tiap2 mlm.....mak bapak sumer hapi anak2 x g melepak merata2.....allahamdulliah group ni dpt sokongan dr YB tempatan.....dlm group ni anak beranak aku paling ramai...pak cik, sepupu sepapat yg paling penting penyanyi vokal .... yesss dah org klate semestinyer minat ...org klate lain haku x tahu ...


ni video coti sekolah lepas......lagu baru...haku ambik video guna hp jer..


sore powerrrrr.....
video ni aku snap guna camera jer......ni masa coti tahun lepas....

vokal..sepupu ku juki (mendayu2 lagunyer)...abg mat li......3beradik penyanyai vokal...mat zabi lagi seorang....

No comments: