Wednesday, June 24, 2009

coti2 D KG - cameron - KL

dah 10 hari aku di kg..sedih dah nak balik KL ...dok KG bizi amat dgn kenduri kendara sana sini....mak aku pom sibok jadi tukang masak naik muak dok telan gulai kenduri....tiket KTM dah ku jual sebab MK balik sekejap.......kali ni nak cuba ikut jln Gua Musang - Kuala Betis - Lojing - Cameron - Simpang Pulai - KL...mak aiiii hehehe...1st time ikut jln cni memandangkan jln biasa terlalu byk kereta...jln ni ok ler lengang walaupon jauh ckit tepi view sepanjang jln sungguh cantik..sempat singah di cameron sekejap tuk solat dan cuci mata....

perang poster .. election kat Manik urai....

welkam...Gua Musang...

bakar hutan utk tanam sayur....

view yg mendamaikan..

ZzzzzzZZzzzzzzzzzz.......membuta sepanjang jln....aku terpaksa bersengkang mata dok meneman mk drive...siap kena warning kalu tido dia charge seorang RM100...tolak gaji..hampehhhh....ni yg aku x gemar jln jauh dgn keta....prefer KTM lagi bestt...

Projek tanaman sayur DIRAJA LOJING...masih dlm daerah gua musang

habis bukit2 kena pancung...

hakisan..bukit2 dah nak runtuh...byk sgt pembangunan

stoberi park...welcome to cameron




sempat gak beli pokok kaktus...

2 comments:

AQisH said...

wah² bestnyer blk kpg..kita x penah lg blk ikut lojing tu lah..nk try lah gak nnt..bleh singgah cameron sopin² sayur dulu kan ;-)

errr..yg bab tido tu kan..nasib baik aqish x penah lg kena saman sbb tido.. mmg sokmo tidooo jer klu dr kelate ke kl tu hehehe..

Mksuzana said...

aqish...next time leh try jln tu...make sure keta in good condition/minyak feul maklum ler jln celah2 bukit bukau.....lori2 byk ler....