Monday, July 6, 2009

hamster

22jun09
on the way balik atar si rin singgah belikan hamster tuk papaGIRL dah lama dia dok tuntut ...xsempat2 nak belikan....so hari ni tersangatlah hapinyer dah dpt apa yg di citakan...2 ibu 1 anak...kiut jugak binatang ni...pas ni aku jugak ler kena uruskan ...papagirl sah2 takut....

buleh tahan gak rega sangkar ni....sangkar jer dekat SR100....blom masuk dgn binatang tu lagik....rasa memabazir la pulak.....membela binantang xberfaedah....dah janjikan kena la tunaikan...

2 comments:

AQisH said...

kak suzan, kat rmh pon ada bela hamster gak 4 ekor..ganas² belaka..dah nak kena tukar cage yg lain..diorg tu nama jer nak bela tp penakut..yg dok menten mak dia gak..adoilaa haruu tol..

Jasmeen said...

woo...cpt membiak ooo ini haiwan..tgk la sat gi...mau jadi ladang su...hehehhe