Sunday, May 23, 2010

RxLite yg supperbbbb

Presentation RxLite yang paling Lengkap dan Informatif



Salammm semua..memandangkan gua yg kuat melantak semenjak 2 menjak ni so kena ada juga la filter yg buleh tapis ckit...supplement gitu..saja share satu produk baru untuk MAINTAIN berat badan :) ini bukanlah pil @ ubat yang terlarang k. Sekiranya kengbkawan erhasrat utk menurunkan berat badan dengan ideal, cepat dan teratur,tak perlu berlapar, dengan telan ubat2 herba yg tak tentu turun ke tidak, kan.. pastu takyah sengkang perut yg dah sedia lapar kalau telan mana2 ubat sekalipun, dengan rxlite anda akan terasa kenyang dan takkan terasa pelik sekiranya minum rxlite ianya rasa spt milo @ per’l choco ..sedap tauu..sebenarnyer saya dah puas makan benda2 cam gini..seksa.... panjang anak tekak bila nak telan tapi dgn rxlite rasa mcm tak cukup jer se sachet tuu...(saya baru jer ambik 2kotak ..allahamdulliah ada rasa perubahan ckit :)))

Rx-Lite tidak akan menjadikan kulit kita mengeleber setelah turun berat badan & tidak menjadikan muka kita pucat lesi kerana kekurangan air/lemak kerana kurang makan, bukan kerana pembakaran lemak semulajadi. Itulah konsep di sebalik Terapi dengan RxLite ini. yang unik atas segala keunikan produk ini ialah ia diproses dengan perantaraan Rx-Water, air Terapi berpenawar yang bersifat anti Kanser

RxLite merupakan inovasi terbaru formulasi doktor perubatan &‘Cancer Survivor’ yang tersohor di Malaysia iaitu Dato Dr. Noordin Darus. Beliau yang merupakan seorang pakar diet & pemakanan yang terunggul suatu ketika dahulu merupakan seorang pelatih kepada atlit-atlit tanah air dan merupakan bekas Pengarah Perubatan Majlis Sukan Negara. Beliau lebih dikenali dengan penggilan ‘Doktor Sukan’. Program pelangsingan beliau iaitu ‘Slim For Life’ merupakan suatu program yang terkenal dan diikuti oleh pelbagai institusi kerajaan, firma-firma dan badan-badan tertentu. Beliau sering muncul di kaca TV dalam program ‘Mari Bersenam’ di TV1 setiap pagi jam 8am sekitar tahun 80an dahulu. Kini, dengan kepakaran yang ada, beliau telah mencipta formulasi Rx-Lite untuk setiap orang yang bercita-cita untuk mendapatkan berat badan & bentuk tubuh yang ideal dengan cara yang menyihatkan. Ia mengandungi bahan-bahan aktif semulajadi yang membantu anda membakar lemak dan menghilangkan berat badan berlebihan.

Soalan-soalan lazim:

1. Bagaimana rasanya?
Tidak seperti minuman pelangsingan yang lain, RxLite mempunyai rasa koko semulajadi dan tanpa pengawet. Kalau hendak dibuat perbandingan, rasa dan teksturnya tidak ubah seperti Milo kurang manis.

2. Bagaimana cara penyediaannya?
RxLite datang dalam bentuk sachet pracampur, jadi anda hanya perlu bancuh ke dalam 150 ml (cawan kecil) air panas atau sejuk (jika sejuk, gunakan RxLite Shaker yang datang percuma dengan setiap pembelian Pakej Copycat RxLite).RxLite juga boleh dibancuh bersama susu, soya malah boleh dibuat “shake” buah-buahan seperti pisang untuk rasa yang lebih mengenyangkan.

3. Bagaimana ia berfungsi?
RxLite mengandungi bahan-bahan utama iaitu Carcinoga Cambogia, L-Carnitine – dua bahan yang telah terbukti secara saintifik membantu membakar lemak. Selain itu, ia diproses dengan medium Rx-Water yang menjadikannya berAura. Ia diadun dengan Koko asli (Flavoids) yang bersifat anti kanser melebihi teh. Dengan mengambil Rx-Litesebelum sarapan & makan tengah hari, ia akan memberikan anda tenaga extra serta rasa kenyang yang asli. 2 bahan utama tadi akan mula bertindak membakar lemak berlebihan dari badan anda dan anda akan rasa badan lebih ringan tanpa ada kesan sampingan yang merbahaya. Sebaliknya anda rasa bertenaga dan sihat. Namun pun begitu, Dr. Noordin menyarankan agar kita mengurangkan ‘portion’ pengambilan karbohidrat seperti nasi semasa mengamalkan Rx-Lite. Sebaliknya, menambahkan ‘portion’ lauk-pauk kita termasuk sayur & buah-buahan. Anda akan dapat rasakan perbezaannya serta berpeluang mendapat berat badan yang ideal.

4. Berapakah sukatan yang diperlukan?
Bagi mereka yang ingin mengurangkan berat badan, adalah dinasihatkan anda mengambil minima 2x sehari dan maksima 3x sehari. Gantikan sarapan, makan tengah hari dan minum petang anda dengan RxLite. Jika tidak tahan lapar, minum sebotol air bersih dan menyihatkan seperti RxWater atau ambil buah-buahan.
5. Siapa yang tidak boleh mengambil RxLite?
RxLite tidak sesuai bagi:

1. kanak-kanak di bawah 12 tahun,
2. ibu mengandung,
3. mereka yang mempunyai sejarah sawan
4. mereka yang mempunyai masalah jantung yang kronik
5.
Ibu yang menyusu tidak digalakkan mengambil RxLite walaupun kandungan L-Carnitine tidak banyak sehingga memudaratkan. Ini kerana setiap individu mempunyai tahap penapisan yang berbeza-beza. Bagi kebanyakan ibu menyusu, kandungan kimia tidak akan sampai ke susunya, tetapi terdapat kes-kes di mana badan ibu gagal menapis dan mudah menyerap ke dalam susu.

MESSAGE = Untuk sebarang pertanyaan bolehlah kolling me or ym, :) jangan malu @ segan kerana KITA KURUS bukan untuk CANTIK jer, tetapi untuk SIHAT :)!!


Soal HArganya pula berpatutan .
Harga RxLite Pasaran Seunit (1 kotak 30 paket)

Semenanjung : RM 138.00
Sabah/Sarawak : RM 148.00

CEPAT BOOKING sekarang!!!(019-2158810)
Calling calling me ok :)....


--Nantikan TESTIMONI daripada ku dan kawan-kawan... :) RXlite juga agen mencantikkan kulit,ramai minum nih kulit tapak kaki dh xmerekah,kulit betis smooth,jerawat senang kecut,sbb dia ada agen anti-oksidan utk kulit,klu anda minum dia kiranya bkn stakat kenyangkan perot .. juga utk kulit+stamina utk keja penat2 sikit - JANGAN LUPA PASTIKAN ANDA MINUM AIR KOSONG BYK2 BAGI MEREKA YANG MULA2 MINUM RXLITE ni. :)

No comments: