Tuesday, March 23, 2010

pic jaman2 muda - SMTM dlm kenangan

xsangka masih ada lagi pic dolu2x...dok umah xde keja kan ..so apa lagi menyeken pix lama2..nasib baik ada lagik ..perghhhhh tersengih sowang2 :))))....xsangka pulop aku dulu rupanyer byk jugak menyandang jawatan kat sekolah....dlm tolol & brutal aku ni....bila di ingat kembali entah apa sumbangan yg aku berikan ....

jawatan yg aku sandang....
persatuan sains sosial (sejarah) - ..setiausaha beb ...
ASRAMA - Ketua Kesihatan (form 4 & 5) perghhhh 2taun berturut2..
AJK kumpulan lagi...
persatuan penguna - xingat bendahari ke sectary ? yg penting pic aku ada dlm megezine sekolah hehe
rumah sukan HANG TUAH - bendahari...


cover magezine sekolah 1989




tengok la laporan...jeng2x..sapa yg tulis & initial heheheh....






No comments: