Friday, December 25, 2009

festa bola (Klate Vs N9) M'sian Cup

7 nov 09


MK & the geng g parking keta kat putrajaya....takut jln jem....aku g ulu langat antor papa girl rumah pak long nyer...mama dgn kroni2 nak pegi tengok bola...jgn nakal2 ya.... parking keta di cempaka naik lrt ke bukit jalil....perghhh sesak gilloss....sampai sana hujan pulak ..terus masuk stadium sambil tinjau2 apa2 yg menarik...mk entah ke mana2 dgn geng2 dia....nasib baik dpt pot yg elok so kira selesa gak ....telepon line jem & sesakkk...dr jam 5ptg sampai 12mlm xleh guna langsung...kekadang jer sms lepas...lelain tu esok baru dpt sms ....dah sampai pandan jaya baru telepon berdering & sms bertalu2 masuk....dasatttt sungguhhh

suasana meriah & gamat..cuma terkilan dgn budak2 klate yg dok ulu mana entah buat perangai entah2 pa2...pesta bola dah jadi macam raya cina mercun sana cni...asap berkepul2 rasa macam perang israeil dgn plastine...haru sungguh...keciwa gak la dgn tindak tanduk anak2 kelatan yg kurang 3suku... xdpt nak buat apa2 polis pom dok tengok2 jer xleh bertindak ..aku rasa kalu polis berkeras mlm sure jadi sejarah negara....peggrrhh....semangat kenegerian terlalu kuat bebudak ni ......kurang asam pom ya....

lepas gol ke dua aku & adik2ku terus keluar stadium takut nanti bersumbat kat lrt stesen...tu pom dah macam sardin....dlm lrt jgn citer ler xdpt nak gerak langsung badan..pala aku kena tunjal kat dinding nak terkehel rasanyer...bauuu ya ampunn ...pinang jeruk, belacan, sumer ada.. ..mamai pala ku di buatnyer.....sampai stesen cempaka jam 12mlm...berdesut aku ke ulu langat drive seorang2...si man & wak lemen balik keramat...seram jugak...umah abg aku tepi kubur pulak tu....fuhhhh macam2 doa aku baca...xtengok cermin takuttt....ingat nak bermlm jer kat umah abg tapi..rasa cam berani pulak pas ambik anak terus pecut balik semenyih...sampai umah jam 1.30pagi....legaaa...mk sampai umah jam 2pagi......





web album

No comments: